TULE MUKAAN FIBROMYALGIAYHDISTYKSEEN!

Fibromyalgiayhdistyksen jäsenmaksu on 25 € vuonna 2022.

Koska olemme Suomen Reumaliitto ry:n (myöh. Reumaliitto) jäsenyhdistys, saat jäsenyytemme myötä myös Reumaliiton jäsenyyden ja kaikki Reumaliiton jäsenedut mukaan lukien Reuma-lehden. Yhdistyksemme jäsentiedotteen saat 3 - 4 kertaa vuodessa. Lisäksi saat vankkumattoman työmme ja tukemme ajaessamme yhteistä asiaamme eteenpäin. Jäsenedut löydät täältä .

(linkkiä napauttamalla aukeaa selaimen uuteen ikkunaan Reumaliiton Jäsenedut-sivu).

Jäseneksi liittyminen on helppoa!
Alempana tällä sivulla on Jäsenhakemus-painike, jota napauttamalla aukeaa selaimen uuteen ikkunaan Reumaliiton Henkilöjäsenhakemus-lomake. Uudet jäsenhakemukset käsitellään yhdistyksemme hallituksen kokouksissa n. kuukauden välein.

Ohjeita lomakkeen täyttämiseen: (lomakkeessa *-merkityt ovat pakollisia tietoja)

Jäsenen tiedot -osio
Toimimme luontoa säästääksemme käyttäen pääasiassa sähköisiä kanavia. Jos haluat säästää kanssamme luontoa, ilmoitahan sähköpostiosoitteesi. Valitse myös Laskutustapa-kohdasta sähköpostilasku, niin Reumaliitto toimittaa jäsenmaksulaskusi sinulle sähköpostitse.

- Jäsentiedot -osio
Valitse Jäsenyhdistys-alasvetovalikosta Fibromyalgiayhdistys ry.

- Lisätietoja jäsenyydestä -osio
Joukkomme kasvaessa ja vahvistuessa pystymme paremmin kehittämään ja kasvattamaan toimintaamme. Otammekin kiitollisina lisää jäseniämme mukaan toimintaamme tekemään aktiivisesti vapaaehtoistyötä kaikkien fibrolaisten hyväksi. Mikäli haluat mukaan, rastitathan "OLEN HALUKAS TOIMIMAAN VAPAAEHTOISENA TAI LUOTTAMUSHENKILÖNÄ" -kohdasta sinua kiinnostavat kohdat, kiitos.

Jäsenhakemus:

Mikäli sinulla on ongelmia jäsenhakemuksen täyttämisessä, ota sähköpostitse yhteys jäsensihteeri Päivi Vaarakallioon: paivi.vaarakallio (at) fibromyalgiayhdistys.com, kiitos.

Facebook-ryhmä yhdistyksemme jäsenistölle:
Olemme perustaneet Facebook-ryhmän nimeltä Fibromyalgiayhdistys ry:n jäsenmaksun maksaneiden jäsenten ryhmä. Ryhmässä voi keskustella fibromyalgiaan liittyvistä asioista ja lukea mm. jäsenistöön liittyvien asioiden osalta hallituksemme kokoontumisista. Ryhmään voit liittyä napauttamalla tätä linkkiä, kun olet maksanut jäsenmaksulaskusi ja, jos sinulla on Facebook-tili.

Jokainen Fibromyalgiayhdistys ry:n jäsen on yhtä arvokas ja tärkeä - yhdessä me olemme ja teemme yhdistyksemme.

Tervetuloa mukaan toimintaamme!