TULE MUKAAN FIBROMYALGIAYHDISTYKSEEN!

HENKILÖJÄSENYYS

Kannatusjäsenyydestä voit lukea täältä.

Fibromyalgiayhdistys ry:n toiminta-alueeksi on Reumaliiton yhdistyslistauksessa merkitty Uusimaa. Yhdistyksemme on kuitenkin valtakunnallinen.

Fibromyalgiayhdistyksen jäsenmaksu on 26 € vuonna 2024.

Koska olemme Suomen Reumaliitto ry:n (myöh. Reumaliitto) jäsenyhdistys, saat jäsenyytemme myötä myös Reumaliiton jäsenyyden ja kaikki Reumaliiton jäsenedut mukaan lukien Reuma-lehden. Yhdistyksemme jäsentiedotteen saat 3 - 4 kertaa vuodessa. Lisäksi saat vankkumattoman työmme ja tukemme ajaessamme yhteistä asiaamme eteenpäin. Jäsenedut löydät täältä  (linkkiä napauttamalla aukeaa selaimen uuteen ikkunaan Reumaliiton Jäsenedut-sivu).

Jäseneksi liittyminen on helppoa!
Alempana tällä sivulla on linkki Reumaliiton verkkosivujen Jäsenhakemus-lomakkeeseen, joka aukeaa uuteen selainikkunaan linkkiä napauttamalla. Luethan ennen lomakkeen täyttämistä seuraavasta kappaleesta alkavat ohjeet, että lomakkeen täyttäminen on helpompaa.
Uudet jäsenhakemukset käsittelemme yhdistyksemme hallituksen kokouksissa n. kuukauden välein.

Ohjeita lomakkeen täyttämiseen
Lomakkeessa tähdellä merkityt kohdat ovat pakollisia tietoja.

Jäsenen tiedot -osa
Ilmoitathan myös syntymäaikasi, niin voit saada meiltä myös kohdennetuja posteja.
Toimimme luontoa säästääksemme käyttäen pääasiassa sähköisiä kanavia. Jos haluat säästää kanssamme luontoa, valitse Laskutustapa-kohdasta sähköpostilasku, niin Reumaliitto toimittaa jäsenmaksulaskusi sinulle sähköpostitse.

Jäsentiedot -osassa etsi ja napauta Valitse jäsenyhdistys -alasvetovalikosta
Fibromyalgiayhdistys ry.

Lisätietoja jäsenyydestä -osa
Joukkomme kasvaessa ja vahvistuessa pystymme paremmin kehittämään ja kasvattamaan toimintaamme. Otammekin kiitollisina lisää jäseniämme mukaan toimintaamme tekemään vapaaehtoistyötä kaikkien fibrolaisten ja heidän läheistensä hyväksi. Mikäli haluat mukaan, rastitathan OLEN HALUKAS TOIMIMAAN VAPAAEHTOISENA TAI LUOTTAMUSHENKILÖNÄ -kohdasta sinua kiinnostavat kohdat, kiitos.

Pääset täyttämään Jäsenhakemus-lomakkeen napauttamalla
a) tätä linkkiä (linkki aukeaa uuteen ikkunaan)

tai voit kokeilla näitä vaihtoehtoja, mikäli yllä oleva linkki ei toimi selaimellasi:
b) linkki
c) mene Reumaliiton verkkosivuille
https://www.reumaliitto.fi, napauta vihreää Liity jäseneksi -painiketta. Seuraavaksi napauta vihreää Liittymislomake-painiketta, joka avaa jäsenhakemuslomakkeen.

Mikäli sinulla on ongelmia saada jäsenhakemuslomake auki (esim. linkki ei toimi) tai on ongelmia jäsenhakemuksen täyttämisessä, lähetä sähköpostia jäsensihteeri Nina Kolehmaiselle osoitteeseen nina.kolehmainen (at) fibromyalgiayhdistys.com, kiitos.

Tervetuloa mukaan!

Facebook-vertaistukiryhmä yhdistyksemme henkilöjäsenille
on nimeltään Fibromyalgiayhdistys ry:n jäsenmaksun maksaneiden jäsenten ryhmä. Ryhmässä voi keskustella fibromyalgiaan liittyvistä asioista ja lukea myös yhdistykseen liittyvistä asioista. Ryhmään voit liittyä napauttamalla
tätä linkkiä, kun olet maksanut jäsenmaksulaskusi ja, jos sinulla on Facebook-tili.

Jokainen Fibromyalgiayhdistys ry:n jäsen on yhtä arvokas ja tärkeä - yhdessä me olemme ja teemme yhdistyksemme!

Tietosuojaselosteisiimme voit tutustua täällä.