KANNATUSJÄSENYYS

Henkilöjäsenyydestä voit lukea täältä.

Valitse Fibromyalgiayhdistys ry:n kannatusjäsenyys,
kun haluatte tukea toimintaamme!

Kannatusjäsenyys on niille oikeuskelpoisille yhteisöille (esim. yritykset ja rekisteröidyt yhdistykset), jotka eivät täytä henkilöjäsenen kriteerejä sekä niille yksityishenkilöille, jotka haluavat tukea yhdistyksemme toimintaa.

Yhdistyksellämme on vapaaehtoistyöntekijöitä, jotka tekevät tärkeää työtä fibromyalgiaan sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi. Tämä ei valitettavasti aina riitä eli tarvitsemme jäsenmaksutuottojen lisäksi muutakin rahallista tukea toimintaamme.

Tietoa kannatusjäsenyydestä

Kannatusjäsen tukee fibromyalgiaan sairastuneiden ja heidän läheistensä hyväksi tekemäämme työtä.

Kannatusjäsenyys on voimassa toistaiseksi ja sen voi päättää milloin vain.

Kannatusmaksun suuruuden voi muuttaa vuosittain.

Kannatusjäsen ei saa jäsenetujamme eikä voi osallistua yhdistyksemme päätöksentekoon.

Vaihtoehdot yhdistyksemme kannatusmaksulle on 50 €:n minimisumma, 200 €, 350 €, 700 €, 1000 € tai jokin muu omavalintainen summa 50 €:sta alkaen.

Mitä kannatusmaksulla saa

Yksityishenkilö saa halutessaan nimensä verkkosivustollemme.

Kaikissa maksuvaihtoehdoissa kannatusjäsenyritys/-yhteisö saa halutessaan nimensä ja logonsa verkkosivustollemme.

Vähintään 700 € saa edellisten lisäksi kannatusjäsenyrityksen/-yhteisön verkkosivustolle linkin verkkosivustoltamme.

Vähintään 1000 € saa edellisten lisäksi kannatusjäsenyrityksen/-yhteisön mainoksen (4-väri, A5) kuluvan vuoden jokaiseen julkaistavaan jäsenkirjeeseemme.

Mikäli halutaan logo näkyviin verkkosivustollemme, pyydämme lähettämään sen jpg- tai png-muodossa sähköpostitse osoitteeseen nina.kolehmainen (at) fibromyalgiayhdistys.com.

Kannatusjäseneksi

Mikäli haluatte tukea yhdistyksemme toimintaa ja ryhtyä kannatusjäseneksemme, täytäthän painikkeen takaa löytyvän lomakkeen, niin otamme teihin mahdollisimman pian yhteyttä.

Mikäli lomakkeen täyttämisessä on ongelmia tai on kysyttävää liittyen kannatusjäsenyyteen, lähetä sähköposti osoitteeseen toimisto (at) fibromyalgiayhdistys.com, kiitos.

Tietosuojaselosteisiimme voit tutustua täällä.